Politika Reklamacije
Otkazivanje Narudžbine
Narudžbine se mogu otkazati u roku od 24 sata od postavljanja bez dodatnih troškova. Za
otkazivanja izvršena nakon ovog perioda, zadržavamo pravo da naplatimo taksu za otkazivanje.
Prijava reklamacije se može izvršiti elektronskim putem slanjem reklamacije na mail:
sales@beauti22.rs
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
1. Pogrešno isporučena roba
2. Roba ima oštećenje ili grešku koja nije nastala u transportu
3. Roba nije u funkcionalnom stanju
4. Ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Reklamacija mora da sadrži:
– Podatke o kupcu (ime, prezime I e-mail adresu)
– Broj porudžbine
– Detaljan opis reklamacije
Prodavac je dužan da u roku od 8 dana odgovori na reklamaciju I da istu reši u roku od 15
dana.
U rešavanju reklamacije, kupac ima pravo da bira između dve opcije:
1. Zamena proizvoda ili otklanjanje nedostataka
2. Povrat novca
Zamena proizvoda ili otklanjanje nedostataka
Prodavac će odobriti povrat robe kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom. U
ovom slučaju troškove transporta snosi prodavac. Prodavac je dužan da u najkraćem roku
kupcu dostavi novu, odgovoarajuću I ispravnu robu.
Povrat novca
Prema važećim propisima Republike Srbije, kod kupovine na daljinu Potrošač ima pravo da
odustane od
Ugovora u roku od 14 dana od dana prijema robe od strane prodavca.
Prijava odustajanja od robe može se izvršiti elektronskim putem na mail: sales@beauti22.rs
U ovom slučaju, svi kupljeni proizvodi moraju biti vraćeni prodavcu najkasnije u roku od 14 dana
od dana
prijema, a troškove povrata proizvoda snosi Kupac.
Proizvodi moraju biti bez oštećenja I znakova korišćenja. U suprotnom prodavac nije u obavezi
da vrati
novac. Kada se utvrdi da na robi nema oštećenja, povrat novca će se izvršiti na način na koji je
izvršeno i
plaćanje najkasnije u roku od 14 dana.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od
platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, CTitan doo je u
obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda
plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun
korisnika kartice